luxkoss@gmail.com

sábado, 27 de febrero de 2010

GEUREA IKURRIÑA


Hasteko esan behar dut ez naizela futbol zalea baina aste hontan Athletik Bilboko futbol taldeak Europako UEFA txapelketako neurketa bat izan zuen eta Bruselasen 4-0 galdu zuen neurketa, Gipuzkoa aldean jendearen irrifarrea izan zen nabari hurrengo egunean, Erreala bigarren mailara jeitsi zenean Bilbon berdina gertatzen zen bitartean, “A Segunda “ eta horrelakoak esanez.
Nire ustetan tamalgarriak dira horrelako jarrerak, Euskal taldeen artean festa giroak izan beharko luke nagusi, hemen Alabes eta Osasuna tartean sartzen ditudalarik,orain dela urte batzuk ederki erakutsi ziguten errealako eta Athletik eko jokalariek zein izan behar den bidea.

1976 ko Abenduaren 5 ean Iñaxio Kortabarria, Errealaren aldetik eta Joxe Anjel Iribar, Bilbotarren aldetik, Atotxako zelaira biak batera irten zirenean ikurriña eskuan zutela, oraindik Ikurriña legez kanpo zegoen, eta Atotxako armaillak ezinbesteko festa giroan murgildu ziren, kirol aldetik gertatutakoa egun hartan niretzat gutxienekoa izan zen Hori da nire ustetan billatu behar dugun jokaera hemendik haurrera.
Gauzak horrela badoaz hurrengo urtean erreala lehenengo mailan izatea espero dugu eta nik espero dudana festa giro bikaina izatea euskal taldeek elkarrekin jolasten duten bakoitzean eta elkartzen gaituena gogoan denok izatea eta ez banatzen gaituenak.
Gora Euskal talde guztiak!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Partidura ez dut uste, agian Donostiako alde zaharrera trago batzuk hartzera giroaz gozatuz

    ResponderEliminar