luxkoss@gmail.com

sábado, 22 de mayo de 2010

BUITRAKER


Gaur tade honetaz oroitu naiz, talde bikaina, bere garaian maketa erosi nuen, Zuk daukazu ezta Txisme? Talde bikaina zen. Hortik zear bere Web horria aurkitu dut eta taldearen historia pixka batekin.

Buitraker 1992an sortu zen, lehenengo taldekideak, patxi baxuan, aitor kitarra eta ahots nagusia, ibon baterian zirelarik. Rigor mortis maketa grabatuko zuten 1994an. Ekoiztua eta banatura Eguzki Banaketak lagunduta. Angelillo perkusioan eta ainhoa korotan ere aritu zirelarik. Grabazioaren ostean, koldo bere partaidetza utzi eta Fernandok lekua hartu zuen bere kitarra ta samplerrak sartuz. Perkusioa taldean integratzeko idea bazegoen eta momentu horretan txeroki agertu zen, koroak ere egingo zituen. Bostkotea elkartua hainbat abesti sortu zituzten eta Lurrun Makina (1998) diska kaleratu zuten Gor zigiluaren bi urtetako kontratua sinatuz. Homologao bigarren diskorako txeroki taldea utzi eta Iñigo sampler eta ahotsetan egogo zen eta bertan kantu batzuen erremixak zeudela lehenengo 1000 aleetan. 2005 urtean urrezko kabiak kaleratu zen. Kasu honetan disketxeak alde batera utzi eta "lavatelcuello" lagunduta 3.diska atera zuten, ta agurtzeko erabaki zuten zuzeneko emanaldien dvd a kaleratzea non san fermin txikitoko kontzertuak ta arantzakoa agertzen diren. Interneten bidez Jaitsi daiteke, askatasun osoa ematen duelako. Zuen gustokoa izatea eta guk bezain ondo pasatzea opa dizuegu.







2 comentarios:

  1. Nik daukat,Bai!!! ta diska bat ere,homologau!

    ResponderEliminar
  2. Azken kontzertuko dvd a nahi baduzu klikatu jaitsi jartzen duen lekuan, oraintxe jarri dut. Ni jaisten ari naiz.

    ResponderEliminar