luxkoss@gmail.com

sábado, 29 de mayo de 2010

HERTZAINAK- MAHOMA (RIP)


Hortik zear bideo batzuk aurkitu ditut, zearo interesgarriak bertan

Hertzainak taldearen azken kontzertuko irudiak dituzue, hemen bi abesti uzten dizkiuet eta nahiko bereziak hauek, bertan Karlos " Mahoma" RIP-eko taldekideak abesten bait du, "Pakean utzi arte " eta Lepoan hartu" abestiekin.


Jadanik badira 7 urte "Mahomak" utzi zigula, abeslari bikaina izan zen ,nik RIP taldea behin ikusteko aukera izan nuen, Andoaingo Gaztetxe zaharrean, ez dakit zer urtetan, ez naiz oroitzen baina oroitzen naiz bai ze indarra zuen taldeak, harriturik geratu nintzen bere jarrerarekin eszenatokian eta indar hori bertan ginen guztioi erantsi ziguten. Kontzertu bikaina benetan eskeini zigutena.

Badira tamalez talde madarikatuak, RIP taldea huetako bat dugu beste talde askoren artean, bere bi kide jadanik ez dira gure artean 1997 ann Portu baxujolea joan zen eta 2003 an Mahoma abeslaria






Argazkian RIP taldearen Yul kitarrajolea.Eta goikoan lehenik Txerra baterajolea eta atzean Mahoma eta Portu.






Hemen Omenaldi txiki hau:1993ko urtarrilaren 24an, Hertzainak taldearen azken kontzertuan Mahomak abesturiko bi kanta.






RIP taldea Txapelgorri abestia:

4 comentarios:

  1. lepoan hartu...me sigue poniendo la piel de gallina despues de mas de 20 años ...

    saludos!

    ResponderEliminar
  2. No es para menos, temazo donde los haya!!!!

    ResponderEliminar
  3. Mahoma era la oxtia en direkto,un animal esceniko!
    transmitía lo ke kantaba,por ke lo vivïa.Eran
    los putos amos,sin duda alguna.

    ResponderEliminar
  4. Izugarria izan zan kontzertu hori. Igande bat izan zan. 17 edo 18 urte nitun.Kontzertua hasi baino lehen zurrumurro pilla bat zegoen jende artean ea zeintzuk izango ziren konbidatuak edo "guest star"ak. Pertsonalki astakeri bar edo beste imagenatzen nuen bukatzeko (arraultz pinu baten edo ta R&R batzokiaren antza) hertzainen punk astakeri orietako bat espero nuen. Azkenerako aldiz bertsolariak, kriston beroa, ta kriston kolokoia taldekideen artean (IZUGARRIA HI), besterik ez. Polita ta hertzainak ta ze ondo ta abar... baina zerbait gehio espero nuen. Oso onak. Yankee kanpora izugarria izan zen barruan. Jendea abesten, adina guztietakoa. Inolvidable, lagunak. Kamarak gogoratzen nituen, baina ez nuen telebistan sekula ikusi. Gure VHS zinta zaharrak 360 imagen kalitatea besterik ez dute ematen, ta soinuaren aldetik mp3 120k besterik ez. Jo, teknikari batek edo taldekide batek hitz hauekin topatzen bada, ta mesa mezklasen kopia bat gordetzen badu, edozer gauza emango nuke horren kopia bat edukitzeko, vibrate kalitatezkoan ta oroitzapen bezala etxean gozatzeko.
    Idatzi zazue zerbait postan ta kontaktuan jarriko gera. izugarri polita izango zan. Edo doble CD bat atera gabonetako Elkarren! Edo Durangoko azokarako!... baina publikatu mesedez!

    ResponderEliminar