luxkoss@gmail.com

miércoles, 12 de mayo de 2010

DENA ONGI DABIL !!!!

Atzo Amerikar putaseme haundienak espainiko putaseme handienari deitu omen zion eta ondorioak gaur ezagutu ditugu,politikariek 15% baten jeitsi behar omen dituzte beren soldata, muturra behar du !!!!, beraiek eragin dute krisi hau bere diruzaletasun mugagabe honek eraginda, ez dezatela esan portzentairik, esan dezatela zenbat diru irabazi duten azken urte hauetan eta esan dezatela zenbat diru irabaziko duten hurrengo bi edo hiru urteetan, zenbakiak!!!! ez portzentaiak hori ez litzateke ain polita geratuko,ez da ?? A ze aurpegia!!!

Bitartean Politikariek, bankariek eta enpresarioek sortutatako krisi hau betikoek ordainduko dugu, neri "grazia" egiten dit esaten dutenean gehiago irabazten duenak gehiago ordainduko duela.Hori gezurra da beti erdi mailan gaudenon aurka eragiten dute, Zergaitik?? Nere iritziz oso erraza da erantzuna, goimailan beraiek daudelako eta behe mailan daudenei ezin dietelako gehiagorik kendu, baina ala ere ahal dutena kenduko diete.

Ni ez naiz ekonomilaria baina Grezian egin dutenak gobernuak dirua biltzearren bakarrik egin du ,ez dute inongo neurririk hartu lanpostuak sortzeko, nik ez dut entzun behintzat.....eta Espainia pauso berberak ematen hari da, IVA igo, soldatak murriztu, jubilazioaren adina igo, pentsioak izoztu, eta abar eta abar, bitartean krisiaren erdi erdian bankuetxeek beren irabaziak aldarrikatzen dituzte.. adibide gixa BBVA ak 2009an 4.210 milloi euro "bakarrik" irabazi zituen, 2008 an 5.020 milloi Euro irabazi zituelako, eta hori krisi garaian.

Bitarten 4 milloitik gora daude langabezian estatuan, eta Greziaren kasuan bezala ,ez dut nik behintzat ikusten, ez da inungo pausorik eman lanpostu berriak sortzeko, Zergaitik?? Nere ustetan berriz ere erantzun erraza.
Ederki kalkulatuta daukate zenbat bizitzen geran, esan dezagun 80 urterarte bizitzen gerala eta zenbat eta beranduago jubilatu orduan eta urte gutxiagotan ordainduko digu estatuak pentsioa, eta bitartean gazteek zer ? Hauek ez daukate inongo pentsiorik asko jota ere bi urteko paroa eta subsidioren bat, jubilatuek berriz pentsioa "soldataren parekoa" dute, atera kontuak, nik ez ditut egin baina norbaitek ziur baietz...merkeagoa da gazteak langabezian edukitzea eta zaharrei lan egin araztea, beraiek jarriko nituen nik 65 urterekin andamio baten puntan, baina potrotatik zintzilik, lanerako ez bait ziren gai izango.

Bueno ez dut uste ez dakizuen ezer esan dudanik baina behintzat gustora geratu naiz...
Gaur egun jende askok Zaramaren Erdian ikusiko du bere burua, eta argi !!!! Ez da ain zaila erdimailatik behe nailara pasatzea, besteak beste hamabi nominen gorabera dago edo agian gutxiago...Zarama,Zarameren Erdian.



Egunero dena okerrago.... Hertzainak...

1 comentario:

  1. .........estamos hasta los kojones de tanto ratero,ke lo uniko ke kieren es hacer dinero..........faltatzen zaizu.

    ResponderEliminar