luxkoss@gmail.com

viernes, 23 de abril de 2010

TXATANUGA FUTZ BAND

Oroitzen naiz Txatanuga Futz Band lehenengo aldiz entzun nuenean, 1992 garren urtean izan zen, hori ziur dakit diskan ikusi dudalako, oso proiektu berezia iruditu zitzaidan egia esan nahiko arraroa, eta oroitzen naiz segituan eskuratu nuela diska. Garai haietan entzuten nuen musikarekin zer ikusi asko izan ez harren asko gustatu zitzaidan, eta hori oso musika ezberdinak entzuteko gai izan naizela beti, punk-a. heavy-a, Rock-a, euskal taldeetan RIP-etik Les mecaniciens-era, Zarama eta la Polla tik pasatuaz.
Gaur honetaz oroitu naiz eta begira begira konturatu naiz talde honek zer ikusia duela Joxe Ripiau eta Sagarroi taldeerekin,
Asier Ituartek hiru taldeetan parte hartu zuela haize musika tresnak joaz, tronboia, tronpeta e.a. Hondarrukoa homen da, besterik ez dakit.

Hor doaz bi bideo .



No hay comentarios:

Publicar un comentario